(068) 582 60 60 (095) 582 60 60 (073) 582 60 60

Повернення та обмін

ПОВЕРНЕННЯ

Обмін та повернення товару належної якості:

Ми розуміємо, що іноді товар може не відповідати вашим очікуванням. Тому ми пропонуємо можливість обміну або повернення товару належної якості згідно з умовами, наведеними нижче:

  1. Термін Повернення:

    Згідно із Законом України про права споживачів придбаний в інтернет-магазині Premium-tyres товар Ви можете повернути протягом 14 днів з дня покупки, відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживача".

  2. Можливі причини повернення

  • товар має заводський брак
    (шини не балансуються, при накачуванні виявляються явні дефекти, інше;
    на дисках пошкоджено лакофарбове покриття, є конструктивні дефекти та деформації)
  • особисті причини покупця

ВАЖЛИВО! При отриманні товару в пунктах видачі магазину Преміум-Таєрс, або в кур'єра, або на складі компанії-перевізника потрібно обов'язково перевірити зовнішній вигляд товару на явні ознаки заводського браку.

Умови, за якиї повернення можливе

  • Збереження етикеток на товарі.
  • Збереження товарного вигляду без механічних пошкоджень, подряпин, чи потертостей.
  • Відсутність слідів експлуатації на товарі.

    Якщо у момент обміну аналогічного товару немає в наявності, ви можете:

  • Придбати будь-який інший товар у нашому магазині.
  • Отримати повернення грошей за покупку.
  • Поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.

       3. Процедура Повернення/Обміну:

  • Переконайтеся, що товар відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар можна повернути за адресою 04112 м. Київ вул. Олени Теліги, 2 з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 (за попередньою домовленістю) або відправити транспортною компанією "Нова Пошта". Якщо для повернення товару Ви плануєте приїхати до пункту видачі магазину, прохання попередити нас заздалегідь, щоб ми підготували необхідну суму.
  • Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.
  • Витрати на поштові відправлення за повернення/обмін товару належної якості оплачує покупець.

 

Обмін та повернення товару неналежної якості:

Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • робить неможливим використання товару
  • виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів
  • його ремонт неможливий.

Процедура повернення (обміну) товарів:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар ви можете:
    • повернути за адресою 04112 м. Київ вул. Олени Теліги, 2 з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 (за попередньою домовленістю)
    • відправити транспортною компанією "Нова Пошта".
  • Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.
  • Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.

Кошти за повернення товару ви можете отримати:

  • на банківську картку.
  • за банківськими реквізитами (для юридичних осіб).